Hoppa till huvudinnehåll

Tilauksen katkaisu

1. Etusivunäkymästä haetaan asiakas

1. Etusivunäkymä

2. Asiakastiedoista klikataan haluttu tilaus auki

2. Asiakastiedot - näkymä

3. Syötä tilaustietoihin katkaisupäivä ja katkaisun syy

3. Tilaustiedot

4. Muuta tilauksen loppupäivä vastaamaan katkaisupäivää

Tällöin vältytään tilanteelta, jossa Kestojatkon ajossa toinen voimassaoleva tilaus ei uusiutuisikaan.

4. Tilaustiedot

5. Paina Tallenna

4. Tilaustiedot

6. Poista turhat laskutuspyynnöt - vain silloin, kun tilauksessa on tulevia, turhia laskutuspyyntöjä

Jos tilaus maksetaan useassa erässä, pitää tulevat laskutuspyynnöt poistaa, että asiakkaalle ei lähde uusia laskueriä.

5. Tilaustiedot

6. Laskutuspyynnöt

7. Tilaustiedot