Maksetun tilauksen katkaisu
1. Etusivunäkymästä haetaan asiakas
2. Asiakastiedoista klikataan haluttu tilaus auki
3. Tilauksen tiedoista painetaan Maksetun tilauksen katkaisu -painiketta
4. Tarkista tiedot ja valitse katkaisun syy
5. Loppusumman palautus asiakkaalle saldoksi
Jos haluat palauttaa takaisin maksettavan summan saldoksi, paina Katkaise tilaus ja tiliöi summa asiakkaalle saldoksi tilille [saldotili] -painiketta. Summa siirtyy asiakkaan saldoon, jota voidaan käytettää tulevien laskujen maksamiseen
TAI 5. Loppusumman palautus asiakkaalle
Jos haluat palauttaa takaisin maksettavan summan asiakkaalle, paina Katkaise tilaus ja tee palautuslasku tiliöimällä summa tilille [palautustili] asiakkaalle palautettavaksi -painiketta. Summa palautetaan asiakkaan tilille.
HUOM! Tämä ei tee itse palautusta! Palautus pitää tehdä taloushallinnon kautta! Tiliöinti tehdään kirjanpidon raportteja varten!
6. Painikkeen painamisen jälkeen, järjestelmä pyytää sinua varmistamaan valintasi. Paina OK.
7. Onnistuneesta palautuksesta näytetään viesti
8. Saldo näkyy asiakkaan tiedoissa ja asiakaskortilla
TAI 8. Palautuslasku näkyy tilauksen ja asiakkaan tiedoissa
HUOM! ETTÄ RAHANPALAUTUS TILIÖITYY OIKEIN, PITÄÄ RAHANPALAUTUKSET KÄSITELLÄ NIIHIN LIITTYVÄLLÄ RAPORTILLA, SEN JÄLKEEN KUN RAHA ON PALAUTETTU ASIAKKAAN TILILLE