Ohjeet tukiportaalin käyttöön
TaikaTilaus käyttää tukiportaalina Freshdesk-järjestelmää. Tukiportaali löytyy osoitteesta: https://taikatilaus.freshdesk.com/support/home.
Käyttäjätunnuksen aktivointi
Kun pyydät tunnuksia tukiportaaliin (lähetä viesti osoitteeseen: tuki@taikatilaus.fi):
- Saat alla olevan olevan viestin sähköpostiisi, joka sisältää linkin tunnuksen luomiseen.
- Linkistä aukeaa kuvan mukainen näkymä, jossa voit luoda tunnuksen.
Kirjautuminen tukiportaalin
Etusivun näkymästä voit lähettää tukipyynnön myös ilman erillistä kirjautumista Lähetä tukipyyntö -painikkeesta. Tarvittaessa klikkaa kirjaudu painikkeesta.
Kirjautuneelle käyttäjälle näytetään
- Haku - mistä voit hakea tukipyynnöistä aiheita syöttämälläsi hakusanalla
- Näytä kaikki tukipyynnöt -painike, mitä painamalla voit tutkia menneitä ja nykyisiä tukipyyntöjäsi, ja seurata niiden edistymistä
- Lähetä tukipyyntö -painike
Tukipyynnön lähettäminen
Täytä tukipyynnön tiedot
- Oma sähköpostisi
- Aihe (ts. viestin otsikko)
- Valitse tukipyynnön tyyppi (esim. ongelma, kehityspyyntö)
- Kuvaile pyyntösi mahdollisimman tarkasti. Jos voit ottaa kuvia esim. mahdollisesta virheviestistä, se auttaa meitä ratkaisemaan pyyntösi nopeammin
Paina Lähetä.