Skip to main content

Ohjeet tukiportaalin käyttöön

TaikaTilaus käyttää tukiportaalina Freshdesk-järjestelmää. Tukiportaali löytyy osoitteesta: https://taikatilaus.freshdesk.com/support/home.

Käyttäjätunnuksen aktivointi

Kun pyydät tunnuksia tukiportaaliin (lähetä viesti osoitteeseen: tuki@taikatilaus.fi):

  1. Saat alla olevan olevan viestin sähköpostiisi, joka sisältää linkin tunnuksen luomiseen.

Aktivointisahkoposti

  1. Linkistä aukeaa kuvan mukainen näkymä, jossa voit luoda tunnuksen.

Tunnuksen luominen

Kirjautuminen tukiportaalin

Etusivun näkymästä voit lähettää tukipyynnön myös ilman erillistä kirjautumista Lähetä tukipyyntö -painikkeesta. Tarvittaessa klikkaa kirjaudu painikkeesta.

Tukiportaali

Kirjautuneelle käyttäjälle näytetään

  • Haku - mistä voit hakea tukipyynnöistä aiheita syöttämälläsi hakusanalla
  • Näytä kaikki tukipyynnöt -painike, mitä painamalla voit tutkia menneitä ja nykyisiä tukipyyntöjäsi, ja seurata niiden edistymistä
  • Lähetä tukipyyntö -painike

Tukiportaali

Tukipyynnön lähettäminen

Täytä tukipyynnön tiedot

  • Oma sähköpostisi
  • Aihe (ts. viestin otsikko)
  • Valitse tukipyynnön tyyppi (esim. ongelma, kehityspyyntö)
  • Kuvaile pyyntösi mahdollisimman tarkasti. Jos voit ottaa kuvia esim. mahdollisesta virheviestistä, se auttaa meitä ratkaisemaan pyyntösi nopeammin

Paina Lähetä.

Tukiportaali