Skip to main content

Tilaukset

Onnistuuko tilauksen väliaikainen keskeyttäminen?

Kyllä, asiakaskortille määritellään haluttu keskeytysaikaväli, jonka ohjelma huomioi postitusaineistoja luotaessa ja jatkaa tilausta automaattisesti keskeytyspäivämäärän jälkeen.

Lue pikaohje

Kuinka lisään väliaikaisen osoitteen tilaukselle?

Asiakaskortille määritellään väliaikainen osoite ja haluttu siirtoaikaväli, jolloin lehti halutaan ko. osoitteeseen. Ohjelma huomioi tiedot postitusaineistoja luotaessa ja siirtää tilauksen automaattisesti takaisin vakio-osoitteeksi päättymispäivämäärän jälkeen.

Lue pikaohje

Kuinka lisään osoitteenmuutoksen tulevaisuuteen?

Asiakaskortille määritellään uusi osoite ja siirtopäivä, jolloin lehti halutaan ko. osoitteeseen. Ohjelma huomioi tiedot postitusaineistoja luotaessa ja päivittää uuden osoitteen vakio-osoitteeksi.

Lue pikaohje

Kun tilaus syötetään, tuleeko automaattitarjontana varhaisjakelu?

Jakelu menee automaattisesti tallennetun vakio-osoitteen mukaisesti. Jos se löytyy Varhaisjakelun rekisteristä, niin jaetaan silloin, mutta voidaan myös tarvittaessa pakottaa Päiväjakeluun.

Lue pikaohje.

Pysyvätkö jakelun kohdistustiedot asiakaskohtaisesti, kun varhaisjakelualueella oleva tilaus on haluttu päiväpostin kantoon?

Kyllä, meillä on niin sanottu Pakotettu nippu-kenttä, jolla asiakaskohtaisesti voidaan ohittaa normirekisterit ja pakottaa lehti haluttuun/tiettyyn nippuun, vaikka osoite kuuluisi rekisterin mukaan muualle.

Kuinka lisään ilmaisia lehtiä tilaukselle?

Tilaukselle saadaan lisälehtiä pidentämällä olemassa olevan tilauksen loppupäivämäärää sovitusti. Katso alta ohjevideo:

Tai lue pikaohje

Voinko lisätä jälkikäteen tilaukselle eri maksajan?

Kyllä, tilauslomakkeelta löytyy erillinen painike maksajan valintaan, mikäli maksaja on eri kuin tilaaja.

Lue pikaohje

Saako tilauksille merkittyä Asiamieskoodin?

Kyllä, Asiamiesnumeron saa lisättyä tilauslomakkeen "Viitteenne" -kenttään ja samalla asiakasrekisteristä haetaan tilauksen maksajaksi asiamiehen tiedot (tarkemmat ohjeet maksajan lisäykseen yllä).

Lue pikaohje

Voiko olemassa olevaan tuotteeseen tehdä hinnan muutoksia?

Kyllä, Asetuksien kautta voi kaikkia tuotteiden tietoja muuttaa. Esim. hinnanmuutos astuu voimaan tallennushetkellä, mutta ei vaikuta jo luotuihin tilauksiin, joissa sitä on käytetty.

Lue pikaohje