Käyttöönotto
Voiko Tilaushallinnan ja Ilmoitusmyynnin ottaa käyttöön eri aikaan vai pitääkö tehdä samanaikaisesti?
Kyllä voi. Eri toimintoalueita voidaan aktivoida asetuksista ilman erillisiä ohjelmistoasennuksia/-päivityksiä.
Siirtyvätkö myös ei-ostaneiden tiedot uuteen järjestelmään? Näissä on kontakteja, mutta ei vielä ostoja.
Kaikki kontaktit siirtyvät, mutta näistä sovitaan erikseen miltä ajalta tarpeettomat poistetaan näkyvistä (GDPR vaatimukset huomioiden).
Säilyvätkö vanhaan järjestelmään jo tallennetut ilmoitusvaraukset ja numerot, sekä asiakas- ja laskunumerot?
Numeroinnit voidaan säilyttää samoina tai luoda uudet numerosarjat, jotka erottavat vanhassa/uudessa järjestelmässä luodut toisistaan esim. raporteilla.
Siirtyvätkö ilmoituspuolelta hinnastot, ilmoitusosastot, lajit yms. sellaisinaan TaikaTilaukseen?
Siirtyvät, mutta palveluun luodaan niitä varten uudet Tuotekortit, joita jatkossa käytetään.