Skip to main content

Tilausjakson hyvitys

Tilausjaksoa voidaan hyvittää esimerkiksi silloin, kun asiakkaalla on ollut jakeluhäiriöitä, eikä hänelle ole tullut lehtiä.

1. Hae asiakas etusivunäkymältä

1. Etusivunäkymä

2. Asiakastiedoista klikataan haluttu tilaus auki

2. Asiakastiedot

3. Paina tilauksella Hyvitä tilausjaksoa -painikkeesta.

3. Tilaustiedot

4. Aseta tilauksella uusi loppuaika. Voit myös muuttaa seuraavalle laskulle tulevaa tekstiä. Tallenna.

4. Tilaustiedot

5. Jos tilauksen loppuaika ei näytä muuttuneen, päivitä näkymä tai poistu ja tule takaisin tilausnäkymään.

6. Tilauksen loppuaika päivittyy vastaamaan antamaasi uuttaa loppuaikaa ja tilauksen lisätietoihin tulee merkintä hyvityksestä.

5. Tilaustiedot