Skip to main content

Pakotettujen nippujen korjaaminen reittimuutoksen jälkeen

1. Tehdään postitusajo ohjeiden mukaan. Älä lähetä tiedostoja!

2. Siirry Postitusten haku -välilehdelle. Paina Hae.

Postitusten haku

3. Jos asiakkailla on pakotettuja nippunumeroja, joiden reitit ovat muuttuneet, ne näkyvät virheellisinä postituslistalla. Kopioi virheellisten asiaskasnumerot.

Postitusten haku

4. Siirry asiakkaan tietoihin

Asiakaskortti

5. Paina Kynä-ikonista

Asiakaskortti

6. Vaihda pakotettu nippunumero uuteen nippunumeroon. Tiedot uusista nippunumeroista saat jakeluyhtiöltäsi.

Asiakaskortti

7. Tallenna.

Asiakaskortti

8. Tee muutos kaikkien asiakkaiden tietoihin, joilla oli virheellinen nippunumero

9. Toista kohdat 1-3 tarkistaaksesi, että olet muuttanut kaikki virheelliset pakotetut nippunumerot.

10. Kun kaikki virheelliset tiedot on muutettu, voit toimittaa postitustiedot jakeluun ja painolle.