Kesäkuu 2024
Uudistuksia TaikaTilaus-tuotteeseen 1.6.-30.6.2024 välisenä aikana. Seuraava versiotiedote julkaistaan elokuun lopussa.
Kysy tarkemmin yksittäisten toiminnallisuuksien käyttöönotosta tuestamme.
Uusi tuki- ja ohjesivusto
Uusi TaikaTilaus-tukipalvelu avattu osoitteessa support.taikatilaus.fi
Uusien ohjeiden rakenne vastaa paremmin TaikaTilaus-sovelluksen päätoiminnallisuuksia. Kaikki ohjeet päivitetty vastaamaan viimeisimmän version tilannetta ja puuttuvia ohjeita on lisätty. Myös webinaaritallenteet ja versiotiedotteet löytyvät jatkossa uusilta ohjesivustolta.
Teknisinä parannuksia aikaisempaan ovat kattavampi ja helppokäyttöisempi teksihakutoiminto sekä parempi kuvakaappausten suurennus.
Ohjesivustomme tavoitteena on aidosti helpottaa käyttäjiemme arkea, ja pyrimme pitämään ohjeet mahdollisimman ajantasaisina.
Rivi-ilmoitustyökalu
Ilmoitusten hallinnassa voi nyt tuottaa luokiteltuja rivi-ilmoituksia, esim. Ostetaan, Myydään, Vuokrataan jne. Ilmoituseditorissa ilmoituksen tekstiä voi muotoilla ja ilmoituksiin voi liittää kuvan. Lopullinen rivi-ilmoitus tallennetaan PDF-muodossa oikeaan kokoon.
Rivi-ilmoituksen ilmoitusvaraus ja PDF siirtyvät integraatioissa lehden taittotyökaluihin, kuten AdWizard tai Planner.
Asiakaskohtainen perintäkielto
Ohjelmaan on lisätty uusi toiminto, jolla perintäkielto voidaan määritellä asiakaskohtaisesti, ei vain laskukohtaisesti. Toiminnon saa näkyviin Pääkäyttäjän asetuksista ja sen saa voimaan tietylle asiakkaalle asiakaskortin laskutustiedoista.
Alennusprosentti ilmoitusmyynnille
Asiakaskortilla on uusi alennusprosentti-kenttä, mihin voidaan lisätä erillinen alennusprosentti ilmoitusmyynnille.
OmaPalvelu
OmaPalvelu, tilaajien itsepalveluportaali, on kehitetty käyttöönottoprojektien myötä entistä paremmin vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin. Palveluun on lisätty asiakaskohtaista mukautettavuutta eri osioiden asetuksiin, mikä mahdollistaa palvelun räätälöinnin lehden käytäntöjen mukaisesti. Esimerkiksi digijulkaisun perhetunnusten lukumäärä on nyt määriteltävissä, ja useimpiin OmaPalvelun osioihin, kuten jakeluhäiriöihin ja juttuvinkkeihin, voidaan määritellä asiakaskohtainen ohjeistus ja viestintäkanava.