Tilaukset
Onnistuuko tilauksen väliaikainen keskeyttäminen?
Kyllä, asiakaskortille määritellään haluttu keskeytysaikaväli, jonka ohjelma huomioi postitusaineistoja luotaessa ja jatkaa tilausta automaattisesti keskeytyspäivämäärän jälkeen.
Lue pikaohjeKuinka lisään väliaikaisen osoitteen tilaukselle?
Asiakaskortille määritellään väliaikainen osoite ja haluttu siirtoaikaväli, jolloin lehti halutaan ko. osoitteeseen. Ohjelma huomioi tiedot postitusaineistoja luotaessa ja siirtää tilauksen automaattisesti takaisin vakio-osoitteeksi päättymispäivämäärän jälkeen.
Lue pikaohjeKuinka lisään osoitteenmuutoksen tulevaisuuteen?
Asiakaskortille määritellään uusi osoite ja siirtopäivä, jolloin lehti halutaan ko. osoitteeseen. Ohjelma huomioi tiedot postitusaineistoja luotaessa ja päivittää uuden osoitteen vakio-osoitteeksi.
Lue pikaohjeKun tilaus syötetään, tuleeko automaattitarjontana varhaisjakelu?
Jakelu menee automaattisesti tallennetun vakio-osoitteen mukaisesti. Jos se löytyy Varhaisjakelun rekisteristä, niin jaetaan silloin, mutta voidaan myös tarvittaessa pakottaa Päiväjakeluun.
Lue pikaohje.Pysyvätkö jakelun kohdistustiedot asiakaskohtaisesti, kun varhaisjakelualueella oleva tilaus on haluttu päiväpostin kantoon?
Kyllä, meillä on niin sanottu Pakotettu nippu-kenttä, jolla asiakaskohtaisesti voidaan ohittaa normirekisterit ja pakottaa lehti haluttuun/tiettyyn nippuun, vaikka osoite kuuluisi rekisterin mukaan muualle.
Kuinka lisään ilmaisia lehtiä tilaukselle?
Tilaukselle saadaan lisälehtiä pidentämällä olemassa olevan tilauksen loppupäivämäärää sovitusti. Katso alta ohjevideo:
Tai lue pikaohjeVoinko lisätä jälkikäteen tilaukselle eri maksajan?
Kyllä, tilauslomakkeelta löytyy erillinen painike maksajan valintaan, mikäli maksaja on eri kuin tilaaja.
Lue pikaohjeSaako tilauksille merkittyä Asiamieskoodin?
Kyllä, Asiamiesnumeron saa lisättyä tilauslomakkeen "Viitteenne" -kenttään ja samalla asiakasrekisteristä haetaan tilauksen maksajaksi asiamiehen tiedot (tarkemmat ohjeet maksajan lisäykseen yllä).
Lue pikaohjeVoiko olemassa olevaan tuotteeseen tehdä hinnan muutoksia?
Kyllä, Asetuksien kautta voi kaikkia tuotteiden tietoja muuttaa. Esim. hinnanmuutos astuu voimaan tallennushetkellä, mutta ei vaikuta jo luotuihin tilauksiin, joissa sitä on käytetty.
Lue pikaohje